Bäste man (kvinna) ska företräda oss!

Bäste man (kvinna) ska företräda oss!
Varför vill man påverka. Jag har sett valda personer bete sig som "kärringar" när det hettat till. Jag har varit med om att personer som fått förtroendeuppdrag i företag inte alls passat in eller inte förstått sin roll.
Den representativa demokratin innebär ju att är jag ingen bra företrädare röstas jag bort vid nästa val. Det tycker jag är det bästa sättet att fördela de olika uppdragen på. Inget hyckleri, bäste man (kvinna) ska företräda oss.

Så den som klagar på allt och alla, varför inte engagera er? Säg din mening och rösta fram den du vill ska företräda dig. Eller kanske är det du själv som ska företräda oss?

Robert Ciabatti, Skövde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0