29 november S Medlemsmöte i Skövde statshuset

29 November S Medlemsmöte i Skövde statshuset. Jag har lovat ta tag i att se till att en S förening på Hentorp bildas. Detta skall ske under våren men vi sätter ihop en  interimstyrelse till att börja med så fort vi fått tag på intresserade och lämpliga personer.

VM i Bowling hölls i går kväll! Vallsängens bostadsrättsförening arrangerade denna unika händelse.

I går kväll hölls VM i Bowling (Vallsängens bostadsrättsförening) jag var med, tävlingen gick över 8 banor med fyra i varje lag och över två serier den manlige som vann hade 180 p i sin bästa serie och han fick sin andra inteckning i en vandringspokal vinner han nästa får han behålla den.

Själv satte jag personligt rekord i andra serien med 152 poäng, tror detta var sjunde gången jag bowlade i vuxen ålder så om man tränar någon gång i månaden är det inte omöjligt att komma upp i 180 p per serie? Är för ojämn för att få ett bra sammanlagt resultat. Vi får se nästa gång om man kan vara med och hota segraren? Jag hade i alla fall bäst resultat bland de fyra som jag spelade med och jag är nöjd med kvällen och Eva som hade ordnat kvällen skall ha en elogé för detta.
Föreningen är bra på att arrangera saker som de boende har möjligheten att vara med på. Allt från vinprovning till Bowling.


Facebook är ju inne just nu, mina döttrar hänger på

Det gäller att hänga med på lite av varje.

image21

I går kväll var jag på Gothia Science Parks, intressant!

http://www.gsp.se/templates/standard.php

Gothia Science Parks mål är att utveckla idéer och människor för att skapa framgångsrikt företagande

RSS 2.0